Project Process


프로젝트를 성공적으로 완수하기 위해서는 합리적인 작업 진행과 효율적인 제작이 이루어져야 합니다.

이를 위하여 조사 및 기획, 디자인, 제작, 시공의 단계별 접근을 통해 최적의 광고들을 만들고 있습니다.

01. 조사 및 기획

- 최적의 제작물을 만들기 위해 프로젝트와 관련된 각종 시각물
- 자료수집 및 현장 방문을 통한 제작 기획안을 수립

  • - Projects related to project projects to produce optimum work
  • - Create a production plan based on data collection and onsite visits

02. 디자인 개발

- 조사 및 기획을 통해 수립된 컨셉트를 기초로 통일성과 차별성이 조화된 디자인 개발
- 디자인의 효과적인 표현 가능한 재질 및 제작방법 선정
- 디자인 완료 후 시안, 또는 샘플을 광고주에 제시하여 실제작 시 오류를 최소화

  • - A Study on the Harmony of Unification and Difference in Design Concept Based on the Concept
  • - Selection of effective material and manufacturing methods for effective design
  • - advertising by presenting a draft or sample to the advertisers after completion of the design

03. 제작

- 정품의 재질을 사용하여 내구성, 내후성 등을 고려한 디자인 퀄리티 유지
- 완성품 검사를 통해 제작사양의 일치 여부 확인

  • - Designed for durability, including durability, durability, etc
  • - Check whether the production company is consistent with the finished product

04. 시공 및 사후관리

- 제작물의 안전한 설치를 위해 각종 안전 기자재를 사용 시공
- 보증기간을 설정하여 사후관리를 통한 고객만족 실현
- 별도의 제작물 관리계약을 통해 유지 보수 업무도 대행

  • - Safety equipment for safe installation of works of work
  • - Set warranty period to enable customer satisfaction through follow-up management
  • - Separate Work Managed Contracts